Pristatymo informacija

Pristatymo informacija

      1. „DressUp.LT“ įsipareigoja prekes pristatyti Klientui ne vėliau kaip per 2 - 5 darbo dienas nuo patvirtinimo apie užsakymo vykdymo išsiuntimą Klientui. Toks terminas netaikomas tais atvejais, kai „DressUp.LT“ sandėlyje nėra reikiamų prekių, o Klientas informuojamas apie jo užsakytų prekių trūkumą. Kartu Klientas sutinka, jog išimtinais atvejais prekių pristatymas gali vėluoti dėl nenumatytų aplinkybių: savaitgaliai, šventinės dienos ir pan. Tokiu atveju, „DressUp.lt“ įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Klientu ir suderinti prekių pristatymo klausimus.

      2. Klientas įsipareigoja, užsakydamas prekes, nurodyti prekių pristatymo vietą, tikslų adresą ir visus kitus užsakymui reikiamus duomenis.

      3. Klientas įsipareigoja prekes pasiimti iš kurjerio AB „Lietuvos paštas“ asmeniškai arba priimti prieš tai užsakyme nurodytu adresu (jei už tokią paslaugą buvo prieš tai sumokėjęs) pats. Tuo atveju, kai jis prekių pats pasiimti ar priimti negali, o prekės pristatytos į AB „Lietuvos pašto“ padalinį arba nurodytu adresu ir remiantis kitais Kliento pateiktais duomenimis, Klientas neturi teisės reikšti „DressUp.LT“  pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.

      4. Prekės, užsakytos „DressUp.LT“ internetinėje parduotuvėje, pristatomos įgaliotos kurjerių tarnybos AB „Lietuvos paštas“ per 2 – 5 d. d. nuo patvirtinimo apie užsakymo vykdymo išsiuntimą Klientui.

      5. Klientas privalo nedelsiant informuoti „DressUp.LT“ elektroniniu paštu:
a) jeigu ilgiau kaip per 5 d. d. be išankstinio „DressUp.LT“ įspėjimo, siunta nebuvo pristatyta į kurjerio AB „Lietuvos paštas“ padalinį pagal gyvenamosios vietos deklaravimą užsakyme nurodytu adresu arba nebuvo pristatyta kurjerių tiesiogiai į namus, jei už šią paslaugą Klientas prieš tai buvo sumokėjęs nurodyta „DressUp.lt“ sumą.
b) jeigu kreipiantis į kurjerius nurodytu elektroninio pašto adresu atsakymas į užklausą nėra pateikiamas per 5 darbo valandas arba jeigu kreipiantis nurodytu telefono numeriu nėra pateikiamas atsakymas;
c) visais atvejais nedelsiant informuoti „DressUp.lt“ jeigu siunta pateikiama pažeistoje, sulamdytoje arba kitu būdu pažeistoje pakuotėje; taip pat tais atvejais, kai siuntoje pateikiamos neužsakytos prekės arba netinkamas tokių prekių kiekis, nepilnas prekių komplektas, netinkamo dydžio, matmenų prekės.

      6. Visais atvejais, kai kurjeriams pristačius prekes Klientui, siuntos pakuotė yra suglamžyta, šlapia ar kitokiu būdu išoriškai pažeista, Klientas privalo kurjerio pateikiamame siuntos pristatymo patvirtinime nurodyti (parašyti pastabas) arba surašyti atskirą aktą dėl tokių trūkumų. Tai Klientas privalo įgyvendinti dalyvaujant kurjeriui. Tokių veiksmų neatlikus, „DressUp.LT“ atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Klientą dėl prekių pažeidimų, jeigu tokie pažeidimai buvo sąlygoti pakuotės pažeidimų, kurių Klientas nepažymėjo siuntos pristatymo patvirtinime.
Šis punktas galioja, jei Klientas prieš tai buvo susitaręs ir sumokėjęs „DressUp.LT“ nurodytą pinigų sumą už prekių pristatymą tiesiogiai į užsakyme nurodytą vietą.

      7. Tais atvejais, kai priėmus prekes Klientas pastebi, jog siuntoje nėra tinkamas prekių komplektas arba pateiktos prekės nėra tinkamo dydžio, spalvos ar kitų matmenų, Klientas privalo nedelsiant informuoti apie tai „DressUp.LT“.

    Visi pranešimai „DressUp.LT“ turi būti teikiami elektroniniu paštu: info@dressup.lt  arba telefonu nr. +370-628-08080.


DressUp.lt - Vardinių dėvėtų rūbų parduotuvė © 2018